Klantendienst

Welkom bij TX-Horeca!  Leuk dat je ons hebt gevonden.

Heb je vragen, bijvoorbeeld over een artikel, je bestelling of verzending van je pakket?

Wij helpen je graag, dat kan telefonisch of per e-mail.

 

E-mail       [email protected] of vul hiernaast het contactformulier in.

Telefoon   +32 (0)13 55 50 63


TX-Horeca is onderdeel van E.L.S. bvba

  

Onze bedrijfsgegevens:

E.L.S. bvba

Klaverbladstraat 13b

3560 Lummen

Telefoonnummer (+32) (0)13 55 50 63

 

BTW BE 0871 146 409

1 KOPEN EN KLANT WORDEN
1.1 Is een minimum bestelwaarde een vereiste?

Ja.  Wij vragen bestellingen van een minimum waarde van €100.

1.2 Waar kan ik de voorraad zien van een product?

De voorraad van onze producten wordt niet getoond aan onze klanten. Indien u de voorraad van een specifiek product wil weten, stuur ons dan een email naar [email protected] 
Wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging via mail met prijs, beschikbaarheid, levertermijn en verzendkosten (voor Benelux zijn de verzendkosten gratis voor bestellingen vanaf €250). 

1.3 Kan ik een bestelling plaatsen onder de minimum bestelwaarde wanneer ik de verzending betaal?

Neen. We hebben het bedrag zo bepaald dat diverse types bedrijven dit minimum bedrag zonder enig probleem kunnen halen. Bovendien is het belangrijk voor u te weten dat er bij elke bestelling werk aan te pas komt: in ons magazijn, administratief en verkoop.  We kunnen hier niet van afwijken omdat het belangrijk is dat we ook winstgevendheid behouden op kleine bestellingen.

1.4 Kan ik producten op deze webshop bestellen als consument?

Helaas niet.  Maar contacteert u ons gerust via mail op [email protected] en wij brengen u in contact met enkele van onze retailklanten bij u in de buurt.

1.5 Werkt u met dropshipping?

Wij werken niet met dropshipping - onze condities voor online business en traditionele handel zijn hetzelfde. We leveren op het leveradres toegewezen aan de klant en dit kan niet constant gewijzigd worden.
Bovendien dragen we de verantwoordelijkheid voor elk probleem dat zich kan voordoen met het product en de verzending ervan naar u, onze klant, toe. We kunnen onmogelijk de vragen van derde partijen beheren die niet in onze klantendatabase staan.

2 BESTELLEN
2.1 Ik wil producten toevoegen aan een recent order. Hoe kan ik dat doen?

We raden u aan dat u ons telefonisch contacteert zodat we het onmiddellijk kunnen checken.

Eerst kijken we of uw bestelling nog niet vertrokken is. Indien dit niet het geval is en het qua logistiek nog mogelijk is, voegen we deze producten nog toe aan uw verzending. 

Ons telefoonnummer: +32 (0)13 55 50 63

2.2 Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Het verzenden van uw bestelling is afhankelijk van het product en de hoeveelheid die u besteld heeft. 
We verdelen verschillende merken.  Van de meeste merken hebben we voorraad beschikbaar in ons magazijn. Van sommige andere merken hebben we geen voorraad bij ons omdat we makkelijk en snel beleverd worden door onze leverancier.
Wij contacteren u indien het meer dan een week in beslag neeemt om het naar u te verzenden.  Maar u kan natuurlijk steeds uw vraag stellen via [email protected] via telefoon +32 (0)13 55 50 63.

2.3 Is mijn bestelling finaal wanneer ik het in de webshop heb ingebracht?

Neen.  We controleren eerst de hoeveelheden, de beschikbaarheid en de verzendkosten.  Dan sturen we u een orderbevestiging en een indicatie van de verzenddatum via mail. Gaat u hiermee akkoord, dan betaalt u het totale bedrag op voorhand per bankoverschrijving.

Op het ogenblik dat u betaald heeft en ons een betaalbewijs stuurt (dit laatste is niet noodzakelijk, we checken onze bankrekening elke dag, maar het kan het verzendproces wel versnellen indien het dringend is) gaan wij verder met uw order.

3 FACTURATIE
3.1 Waar vind ik mijn factuur terug?

Onze standaard wijze om een factuur te verzenden, is door ze toe te voegen aan uw verzending.

Wenst u ze elektronisch te ontvangen, stuur ons dan een mailtje naar [email protected]

3.2 Wat zijn onze betaalmethoden?

Betalen kan bij ons enkel via overschrijving op voorhand ... er hoeft echter niet direct afgerekend te worden op het ogenblik van uw bestelling! 

- Eerst krijgt u van ons een orderbevestiging via mail met vermelding van de aankoopprijzen, beschikbaarheid en levertermijn toegestuurd;
- In deze orderbevestiging vermelden we tevens de transportkosten (voor Benelux franco vanaf €250)
- Indien u akkoord gaat, dient u het totaalbedrag op deze orderbevestiging over te maken op onze bankrekening;
- Wanneer we het geld ontvangen hebben, sturen wij de goederen op naar het door u opgegeven leveringsadres.

Onze rekeninginformatie :

E.L.S. bvba - TX-Horeca

IBAN: BE28 3350 1626 4320
BIC: BBRUBEBB

Klaverbladstraat 13b - 3560 Lummen - België
Tel 0032 (0)13 55 50 63 - [email protected] - www.tx-horeca.be

4 LEVERING
4.1 Verzenden jullie ook internationaal?

Ja, natuurlijk. We hebben klanten in meer dan 30 landen, dus vinden we wel een manier om uw order te versturen.

In Nederland en België betaalt u geen verzendkosten voor bestelling van meer dan €250,00, excl BTW.  The verzendkosten voor orders van een lagere waarde bedragen €7,95 excl BTW, ongeacht het gewicht. Dit tarief is enkel van toepassing op de verzendingen in applies to the deliveries in Nederland en België.

Voor verzendingen naar andere landen vragen we eerst de transportkosten op (deze kunnen wél verschillen naargelang het gewicht) die we dan in uw orderbevestiging vermelden.

4.2 Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Het verzenden van uw bestelling is afhankelijk van het product en de hoeveelheid die u besteld heeft. 
We verdelen verschillende merken.  Van de meeste merken hebben we voorraad beschikbaar in ons magazijn. Van sommige andere merken hebben we geen voorraad bij ons omdat we makkelijk en snel beleverd worden door onze leverancier.
Wij contacteren u indien het meer dan een week in beslag neeemt om het naar u te verzenden.  Maar u kan natuurlijk steeds uw vraag stellen via [email protected] via telefoon +32 (0)13 55 50 63.

5 RETOUREN EN INCIDENTEN
5.1 Ik heb een gebroken product toegekregen. Wat moet ik doen?

Eerst en vooral, jammer om dit te vernemen.  U heeft dan twee werkdagen de tijd om deze klacht de melden met de referentie en een foto van het defecte product.

Indien het een breuk is die veroorzaakt werd door het transportbedrijf, neem dan tevens een foto van de buiten- en binnenverpakking wanneer deze zichtbaar beschadigd is. Vergeet dit niet op uw eigen ontvangstbewijs als op dat van het transportbedrijft te noteren.

Indien het een productie- of verpakkingsfout betreft, is een foto van het gebroken product voldoende.

5.2 Ik heb minder eenheden gekregen dan vermeld op de leverbon. Wat moet ik doen?

Indien u merkt dat er producteenheden ontbreken, raden wij u aan om ons binnen de 2 werkdagen te contacteren, hetzij via mail [email protected] of door telefonisch contact +32 (0)13 55 50 63.

Het gebeurt al eens dat onze magazijnverantwoordelijke verschillende types producten in éénzelfde omdoos stopt (indien er slechts een paar stuks per referentie besteld worden) en vaak openen de klanten niet onmiddellijk alle dozen.

5.3 Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb. Hoe stuur ik deze terug?

Eerst en vooral, dank u voor uw eerlijkheid!  Om onze receptie te melden dat u meer items ontvangen hebt dan er op uw factuur staan, kan u ons een mail sturen naar [email protected] of ons bellen op +32 (0)13 55 50 63.

5.4 Ik heb minder pakketten ontvangen dan deze vermeld in de bestel- en leverbon. Wat doe ik?

Het is essentieel dat wanneer u uw bestelling ontvangt, u onmiddellijk controleert of u het aantal pakketten ontvangen heeft dat op de leverbon staat. Indien dit niet het geval is, dient u dit op uw eigen leverbon alsook op deze van het transportbedrijf te noteren.  Meldt het ons onmiddellijk zodat wij met het transportbedrijf contact opnemen, zo kunnen wij u achteraf informeren wat er gebeurd is en wat de oplossing zal zijn. 

Dit is de snelste wijze om het probleem op te lossen.

Stuur ons dus een email naar [email protected] of bel ons op +32 (0)13 55 50 63.

5.5 Tot wanneer kunnen we problemen melden?

Vergeet niet om uw bestelling goed te controleren zodra u ze ontvangt. Het is zeer belangrijk dat u breuk door het transportbedrijf of producten met een productiefout of breuk in verpakking binnen 2 werkdagen meldt.

Na deze periode worden retouren niet meer geaccepteerd.